Postat 01 octombrie 2025
BMW E21 320i/6 (323i)"rechin", 1983, M20B23 (6 cilindri), restaurare
4 999 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Model: Seria 3
Capacitate motor: 2 316 cm³
Putere: 143 CP
Combustibil: Benzina
Caroserie: Berlina
Rulaj: 1 km
Culoare: Galben / Auriu
An de fabricatie: 1983
Numar de usi: 2
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Proiect de restaurare început deja, in curs, pentru pasionati (indeminatici si cu conditii de lucru, care pot lucra la el, sau cu bani, care au meseriasi buni si de incredere).
Inmatriculat, cu toate actele in regula, si cu impozitele platite - inclusiv pe anul in curs (ca nu-s mari).
Fabricat ca 315, alb, cu motor M10, schimbat conform permisiunilor producatorului si legilor din Europa si Romania cu un motor M20B20 (20 6K A), a devenit un 320i - se vede in cartea de identitate.
Motorul e deja complet reconditionat cu cele mai bune piese disponibile pentru M20B23 (blocul motor e vopsit in negru).
Caroserie cu tinichigeria facuta complet, nechituita, nevopsita. Nu are motorul si interiorul puse.
Cutie de viteze cu 5 trepte.
Interior in stare foarte buna (panouri negre si covor bleumarin + unul de rezerva, in plus) si scaune fata Recaro negre specifice perioadei, in stare decenta.
Punte spate cu frine cu discuri - de reconditionat si instalat.
Jante BBS de 13 si de 15 inci si inca un set, ca noi, de 15 inci, care arata ca si cele BBS.
Faruri patrate si spoiler (fusta fata) BBS. Am si masca cu farurile rotunde, duble.
Arcuri sport, cu spire dese (moi) si rare (tari).
Inca o pereche, in plus, de suspensii complete pentru fata si spate-tambur (cu diferential si planetare).
Inca un set, in plus, de geamuri laterale.
Pretul e fix si reprezinta doar sumele mai mari, pe care le tin minte, investite pina acuma in achizitie si reconditionarile deja facute.
Piese separate nu vînd, decit, eventual, din ce am in plus.
Mașinuța e de vînzare cu tot ce am pentru ea si doar pentru ca a trebuit eliberat garajul in care a stat si nu am loc in garaj unde sa o tin.
Detalii suplimentare la telefon, spre seara, cind ar trebui sa pot raspunde, sau, in timpul zilei, prin WhatsApp - raspund cind apuc.
Inmatriculat, cu toate actele in regula, si cu impozitele platite - inclusiv pe anul in curs (ca nu-s mari).
Fabricat ca 315, alb, cu motor M10, schimbat conform permisiunilor producatorului si legilor din Europa si Romania cu un motor M20B20 (20 6K A), a devenit un 320i - se vede in cartea de identitate.
Motorul e deja complet reconditionat cu cele mai bune piese disponibile pentru M20B23 (blocul motor e vopsit in negru).
Caroserie cu tinichigeria facuta complet, nechituita, nevopsita. Nu are motorul si interiorul puse.
Cutie de viteze cu 5 trepte.
Interior in stare foarte buna (panouri negre si covor bleumarin + unul de rezerva, in plus) si scaune fata Recaro negre specifice perioadei, in stare decenta.
Punte spate cu frine cu discuri - de reconditionat si instalat.
Jante BBS de 13 si de 15 inci si inca un set, ca noi, de 15 inci, care arata ca si cele BBS.
Faruri patrate si spoiler (fusta fata) BBS. Am si masca cu farurile rotunde, duble.
Arcuri sport, cu spire dese (moi) si rare (tari).
Inca o pereche, in plus, de suspensii complete pentru fata si spate-tambur (cu diferential si planetare).
Inca un set, in plus, de geamuri laterale.
Pretul e fix si reprezinta doar sumele mai mari, pe care le tin minte, investite pina acuma in achizitie si reconditionarile deja facute.
Piese separate nu vînd, decit, eventual, din ce am in plus.
Mașinuța e de vînzare cu tot ce am pentru ea si doar pentru ca a trebuit eliberat garajul in care a stat si nu am loc in garaj unde sa o tin.
Detalii suplimentare la telefon, spre seara, cind ar trebui sa pot raspunde, sau, in timpul zilei, prin WhatsApp - raspund cind apuc.
ID: 240362736
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx