Postat 14 iunie 2024
Baterie auto defecta reparare Porsche / Urus 9Y0 915 105, 2018+
1 000 lei
Persoana fizica
Livrare cu verificare
Descriere
Bateriile LI ION la Porsche Cayenne & Lamborghini Urus
Porsche Cayenne produs dupa anul 2018 (modelul 9Ya) si Lamborghini Urus folosesc acelasi acumulator pentru pornirea motorului si gestiunea consumatorilor.Acumulatorul este produs de compania LG in Corea de Sud si este un acumulator cu LI-ION.
Acumulatorul cu LI-ION necesita o atentie mult mai mare fata de un acumulator auto obisnuit. In interiorul carcasei de plasic se afla elementii acumulatorului dar si un sistem de managment al bateriei controlat de un microprocesor.
La o descarcare sub o anumita limita sistemul de managment decupleaza tensiunea de iesire a bateriei. La incercarea de pornire sau deschidere a masinii nu exista nici o reactie, teniunea bateriei fiind 0 Volti.
In aceasta situatie daca descarcarea a fost facuta intr-un timp scurt si tensiunea bateriei nu este mai mica de 10 Volti, bateria se poate re-incarca prin aplicarea unei tensiuni de 14 V pe modul power supply al incarcatorului sau de la o alta masina. Dupa aplicarea tensiunii sistemul de managment cupleaza iesirea tensiunii din baterie si motorul poate fi pornit.
In cazul unei descarcari lente, sau a unei descarcari urmate de o perioada in care nu s-a aplicat o teniune pentru a putea re-incarca bateria cu LI-ION, tensiunea elementilor scade iar cuplarea tensiunii de iesire este imposibila.
In acest caz bateria trebuie reconditionata prin rescriere software si update de firmware apoi re-incarcata in mod direct pe elementii interiori.
Part number:
9Y0 915 105 J, 9Y0 915 105 K, 9Y0 915 105 L,
9Y0 915 105 CY, 9Y0 915 105 GY, 9Y0 915 105 JY,
9Y0 915 105 LY, 9Y0 915 105 MY, 9Y0 915 105 NY,
9Y0 915 105 PY
Veti demonta bateria de pe autovehicul, scoateti modulul BMS si trimite pentru reparare. Va voi trimite instructiuni/tutorial cum sa procedati.
Porsche Cayenne produs dupa anul 2018 (modelul 9Ya) si Lamborghini Urus folosesc acelasi acumulator pentru pornirea motorului si gestiunea consumatorilor.Acumulatorul este produs de compania LG in Corea de Sud si este un acumulator cu LI-ION.
Acumulatorul cu LI-ION necesita o atentie mult mai mare fata de un acumulator auto obisnuit. In interiorul carcasei de plasic se afla elementii acumulatorului dar si un sistem de managment al bateriei controlat de un microprocesor.
La o descarcare sub o anumita limita sistemul de managment decupleaza tensiunea de iesire a bateriei. La incercarea de pornire sau deschidere a masinii nu exista nici o reactie, teniunea bateriei fiind 0 Volti.
In aceasta situatie daca descarcarea a fost facuta intr-un timp scurt si tensiunea bateriei nu este mai mica de 10 Volti, bateria se poate re-incarca prin aplicarea unei tensiuni de 14 V pe modul power supply al incarcatorului sau de la o alta masina. Dupa aplicarea tensiunii sistemul de managment cupleaza iesirea tensiunii din baterie si motorul poate fi pornit.
In cazul unei descarcari lente, sau a unei descarcari urmate de o perioada in care nu s-a aplicat o teniune pentru a putea re-incarca bateria cu LI-ION, tensiunea elementilor scade iar cuplarea tensiunii de iesire este imposibila.
In acest caz bateria trebuie reconditionata prin rescriere software si update de firmware apoi re-incarcata in mod direct pe elementii interiori.
Part number:
9Y0 915 105 J, 9Y0 915 105 K, 9Y0 915 105 L,
9Y0 915 105 CY, 9Y0 915 105 GY, 9Y0 915 105 JY,
9Y0 915 105 LY, 9Y0 915 105 MY, 9Y0 915 105 NY,
9Y0 915 105 PY
Veti demonta bateria de pe autovehicul, scoateti modulul BMS si trimite pentru reparare. Va voi trimite instructiuni/tutorial cum sa procedati.
ID: 270663269
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx