Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Servicii
  3. Servicii diverse
  4. Alte Servicii
  5. Alte Servicii - Bucuresti - Ilfov
  6. Alte Servicii - Bucuresti
  7. Alte Servicii - Sectorul 3
Autorizatii de Functionare / Primaria, DSV, DSP, Mediu, ISU
Autorizatii de Functionare / Primaria, DSV, DSP, Mediu, ISU
Autorizatii de Functionare / Primaria, DSV, DSP, Mediu, ISU
Autorizatii de Functionare / Primaria, DSV, DSP, Mediu, ISU
Autorizatii de Functionare / Primaria, DSV, DSP, Mediu, ISU
Postat 08 aprilie 2024

Autorizatii de Functionare / Primaria, DSV, DSP, Mediu, ISU

PromoveazăReactualizează
  • Firma

Descriere

CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA

- Servicii Autorizare Activitati din domeniul Alimentar. A.N.S.V.S.A. / D.S.V.S.A. / D.S.P. / MEDIU, ISU, alte autorizatii si avize.

- Document de Inregistrare Sanitara - Veterinara - Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor – (D.S.V.S.A) - Conform Ord. 111/2008 A.N.S.V.S.A. Documente suport aferente elaborarii documentatiei pentru autorizare: CUI, act Id administrator, proiect flux tehnologic (schita), Buletine analiza produse alimentare - Implementarea Regulilor de Bune Practici in Executie si Igiena pe principii H.A.C.C.P. Contract: societate salubrizare, DDD, medicina muncii, preluarea deseurilor de tip S.N.C.U. Lucrari: amenajari/dotari conf. Flux Tehnologic in raport cu respectarea legislatiei specifice in vigoare. Autoritatea isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente specifice. Taxa de emitere document: 367 Lei. Termenul de intocmire si predarea lucrarii 30 zile lucratoare.

- Certificarea Conformitatii / Notificare - Directia de Sanatate Publica - (DSP); Conform Legii 95/2006 – O.M.S. Nr. 1030/2009 / Nr. 994/2018. Certificarea Conformitatii - Documente suport aferente elaborarii documentatiei: CUI, act Id administrator, Declaratia 359 / 2004 O.N.R.Comertului - punct lucru. Ctr. Inchiriere/folosinta,
Ctr. Salubritate, Med. Muncii, DDD, Preluare SNCU, Curs igiena pers. Operator, Memoriu tehnic justificativ, RLV-ul spatiului, suprafete cu identificarea destinatiei - dotari si utilaje, Buletine analiza produse alimentare, Autoritatea isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente specifice. Taxa de emitere document: 200 Lei. Termenul de intocmire si predarea lucrarii 30 zile lucratoare.

- A.P.M (punct de vedere MEDIU) – In conformitate cu OM 1798/2007 si HG 38/2015. Valabil pentru MAI PUTIN DE 1 Tona/zi/100 scaune - Documente suport aferente elaborarii documentatiei: proiect 1:100, 1:500; 1:2000, documentatie tehnica. Contracte: Distrigaz, Enel, ApaNova, inchiriere, salubrizare pe categorii. Acordul vecinilor direct afectati. Acordul proprietarului de drept. Termen: de la data executiei lucrarilor specifice si predarea documentelor solicitate: 30 zile lucratoare ( se poate functiona de la data depunerii dosarului catre agentia pentru Protectia Mediului

- ISU (Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta)- Punct de Vedere privind securitatea la incendiu, incadrarea in conformitate cu HG 571/2016, Ord. nr. 129/2016 - Documente suport aferente elaborarii documentatiei: C.U.I, Act id. Administrator, Ctr. Inchiriere inregistrat ANAF, Proprietar - Act Proprietate, Extras de Carte Funciara la zi, Plan incadrare in zona 1:500 / 1:2000 – stampila primarie, RLV-ul spatiului/obiectivului cu stampila Oficiului de Cadastru, Fisa Cadastrala, Extras de Carte Funciara la zi, scenariu de siguranta la foc sau memoriu tehnic – dupa caz, Certificat de urbanism – Aviz ISU – Autorizatie construire – PV receptie – Planse desenate - Dupa caz. Termen: de la data executiei lucrarilor specifice si predarea tuturor documentelor solicitate, se contorizeaza 30 zile lucratoare.

- Autorizatie / Acord Functionare - Primarie – Conform Legea 571/2003 si HCGMB 340/2010. Documente suport aferente elaborarii documentatiei pentru autorizare: C.U.I, Act id. Administrator, Certificat constatator forma lunga(de informare), Ctr. Inchiriere inregistrat ANAF, Proprietar - Act Proprietate, Extras de Carte Funciara la zi, Plan incadrare in zona 1:500 / 1:2000 cu stampila primariei, Acord functionare(conf. model) semnat de vecinii direct afectati - vecinii ( pe verticala si orizontala - asociatia de proprietari, alte grupuri constituite, vecini vis-à-vis (strada/Bld.), RLV-ul spatiului cu stampila Oficiului de Cadastru, Fisa Cadastrala, act constitutiv-actualizat, Punct de vedere risc seismic, Negatie/Autorizatie de Mediu, Negatie/Aviz/Autorizatie I.S.U (Pompieri). Dupa caz: aut. construire, PV receptie lucrare, alte avize. Poze exterioare: acces/intrare 2 / laterala dreapta 2 / laterala stanga 2, de ansamblu 2. Contract: societate salubrizare - preluarea pe categorii – ultima chitanta achitata, Documentatia pentru eliberarea Orarului de Functionare, Certificat Fiscal DITL – proprietar, Certificat Atestare Fiscal DITL prestator, Numar Locuri consumatori pe scaune, Ctr. DDD, medicina muncii. Primaria isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente specifice. Taxa de emitere document: 4.000-6.000 Lei / an. Termen: de la data executiei lucrarilor specifice si predarea tuturor documentelor solicitate, se contorizeaza 45 zile lucratoare / fara termen.
ID: 246832035

Contactează vânzătorul

CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA Alim

Pe OLX din aprilie 2012

Activ pe 08 aprilie 2024

xxx xxx xxx

Vanzator

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau