Postat 03 noiembrie 2025
Audi Q7, 2007, 3.0 TDI BUG, panoramic
5 999 €
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): WAUZZZ4L97D106307
Model: Q7
Capacitate motor: 2 997 cm³
Putere: 233 CP
Combustibil: Diesel
Caroserie: SUV
Rulaj: 365 000 km
Culoare: Negru
An de fabricatie: 2007
Numar de usi: 5
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Automata
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
!!! PENTRU ANALFABEȚI: NU ACCEPT NICIUN FEL DE SCHIMB !!! CITITI USOR, PE LITERE, SAU RUGATI PE CINEVA SA CITEASCA PENTRU VOI !!!
Vând Audi Q7, an 2007, motor 3.0 TDI, 233 CP, cod motor BUG. 365.000 km. Se vinde doar cu perfectarea documentelor. Dotări:
- Scaune electrice, piele + alcantara
- Plafon panoramic
- Volan in 3 spite imbracat in piele + nuca schimbator de facelift
- Faruri bi-xenon
- Camera marsarier + senzori parcare fata/spate (un năsturel e ars de pe față, necesita înlocuire)
- Navigatie Android cu toate aplicațiile (Waze, Gmaps, Youtube, etc.) (costul a fost de aproape 1,000 EUR)
- Clima in doua zone (freon proaspăt băgat acum câteva săptămâni)
- Jante pe 20 cu anvelope de vară în stare foarte bună (am și anvelope de iarnă pentru cine dorește, mai merg 1-2 sezoane, în funcție de cât se merge cu ea)
- Perne de aer (funcționează perfect)
- Oglinzi electrice și rabatabile
- Sistem IsoFIX
- etc...
Ca problemă, trebuie schimbate sau recondiționate injectoarele, au valori mari și în sarcină se taie alimentarea (peste 3,000 turații). Eu, ducându-mă la un service mi-au zis că e tot sistemul de injecție stricat, așa că l-am schimbat cap-coadă. 3,000 RON. După aia făcea la fel. Am fost la alt service și mi-au zis din start că injectoarele sunt problema, n-avea nicio treabă tot sistemul... Am schimbat până și actuatorul de turbo degeaba (1,400 RON pe original). Am recondiționat turbina, tot înainte să depistez că injectoarele sunt problema, cost 3,200 RON. Așadar, e totul nou în ea, doar injectoarele necesită atenție. Motivul vânzării este 1. că nu mai am răbdare și timp să mă mai ocup de ea... și 2. mașina am luat-o pentru nevastă-mea și nu se acomodează cu ea, e prea mare. Mai jos fac o listă cu ce îmi amintesc că am schimbat la ea, dar cu siguranță voi rata câteva:
- Baterie
- Pompă injecție
- Rampă injectoare
- Conducte alimentare injectoare
- Senzor de presiune combustibil în rampă
- Regulator de presiune combustibil
- Furtunuri retur motorină
- Fișe bujii
- Refăcut tot sistemul electric al injecției (înlocuit cablaje și mufe)
- Înlocuit pompă combustibil + spălat/suflat instalație alimentare combustibil.
- Revizie (ulei plus toate filtrele, inclusiv de combustibil).
De râs este faptul că, după ce am băgat atâția bani și consumat atât timp, să aflu că doar de la injectoare e problema... Oricum, nu îi place nevestei, așa că...
Nu mai știu costul total al investiției, dar, pentru cine cunoaște, poate face o estimare. Și ca un sfat, aveți grijă unde mergeți cu mașina la service, pentru că nu orice service mare este și bun.
Și un tampon de motor necesită înlocuire.
Prețul este absolut fix, nu mai negociez niciun cent. Și nu accept schimburi cu absolut nimic. Mulțumesc anticipat.
Seria de șasiu este: WAUZZZ4L97D106307. Mașina se poate vedea în Comuna Berceni, Ilfov.
Vând Audi Q7, an 2007, motor 3.0 TDI, 233 CP, cod motor BUG. 365.000 km. Se vinde doar cu perfectarea documentelor. Dotări:
- Scaune electrice, piele + alcantara
- Plafon panoramic
- Volan in 3 spite imbracat in piele + nuca schimbator de facelift
- Faruri bi-xenon
- Camera marsarier + senzori parcare fata/spate (un năsturel e ars de pe față, necesita înlocuire)
- Navigatie Android cu toate aplicațiile (Waze, Gmaps, Youtube, etc.) (costul a fost de aproape 1,000 EUR)
- Clima in doua zone (freon proaspăt băgat acum câteva săptămâni)
- Jante pe 20 cu anvelope de vară în stare foarte bună (am și anvelope de iarnă pentru cine dorește, mai merg 1-2 sezoane, în funcție de cât se merge cu ea)
- Perne de aer (funcționează perfect)
- Oglinzi electrice și rabatabile
- Sistem IsoFIX
- etc...
Ca problemă, trebuie schimbate sau recondiționate injectoarele, au valori mari și în sarcină se taie alimentarea (peste 3,000 turații). Eu, ducându-mă la un service mi-au zis că e tot sistemul de injecție stricat, așa că l-am schimbat cap-coadă. 3,000 RON. După aia făcea la fel. Am fost la alt service și mi-au zis din start că injectoarele sunt problema, n-avea nicio treabă tot sistemul... Am schimbat până și actuatorul de turbo degeaba (1,400 RON pe original). Am recondiționat turbina, tot înainte să depistez că injectoarele sunt problema, cost 3,200 RON. Așadar, e totul nou în ea, doar injectoarele necesită atenție. Motivul vânzării este 1. că nu mai am răbdare și timp să mă mai ocup de ea... și 2. mașina am luat-o pentru nevastă-mea și nu se acomodează cu ea, e prea mare. Mai jos fac o listă cu ce îmi amintesc că am schimbat la ea, dar cu siguranță voi rata câteva:
- Baterie
- Pompă injecție
- Rampă injectoare
- Conducte alimentare injectoare
- Senzor de presiune combustibil în rampă
- Regulator de presiune combustibil
- Furtunuri retur motorină
- Fișe bujii
- Refăcut tot sistemul electric al injecției (înlocuit cablaje și mufe)
- Înlocuit pompă combustibil + spălat/suflat instalație alimentare combustibil.
- Revizie (ulei plus toate filtrele, inclusiv de combustibil).
De râs este faptul că, după ce am băgat atâția bani și consumat atât timp, să aflu că doar de la injectoare e problema... Oricum, nu îi place nevestei, așa că...
Nu mai știu costul total al investiției, dar, pentru cine cunoaște, poate face o estimare. Și ca un sfat, aveți grijă unde mergeți cu mașina la service, pentru că nu orice service mare este și bun.
Și un tampon de motor necesită înlocuire.
Prețul este absolut fix, nu mai negociez niciun cent. Și nu accept schimburi cu absolut nimic. Mulțumesc anticipat.
Seria de șasiu este: WAUZZZ4L97D106307. Mașina se poate vedea în Comuna Berceni, Ilfov.
ID: 290556378
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx