Postat 07 iunie 2025
Audi A6, 2.0 benzina, îngrijit, euro4
3 290 €
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): WAUZZZ4B23N068060
Model: A6
Capacitate motor: 1 968 cm³
Putere: 131 CP
Combustibil: Benzina
Caroserie: Break
Rulaj: 244 000 km
Culoare: Gri
An de fabricatie: 2003
Numar de usi: 5
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Vand Audi A6 C5 an 2003, in stare foarte bună de funcționare. Este echipat cu motorul 2.0 benzină aspirat, cutie manuală în 5 trepte.
Principale dotări:
-trapa electrică perfect funcțională
-reglaj lombar 4 direcții, electric pe scaunele față
-scaune reglaj electric, volan piele reglare 4 direcții
-scaune față încălzite
-4 geamuri electrice
-lumini ambientale de fabrică la portiere și picioare
-spații depozitare uși capitonate
-cârlig remorcare cu priză
-climă două zone
-radio-cd -casetofon original funcțional perfect
-cd-room pentru navigație
-priză 12v portbagaj, rulou portbagaj cu plasă verticală inclusă, perfect funcționale
Mai sunt și altele pe care le omit acum, nu e genul de anunț "are 4 roți, volan 3 spițe, servodirecție, cotieră și pedală de frână, etc"
Ce s-a schimbat în ultimul timp la mașină:
- distribuite kit complet Conti+pompa apa etc
- discuri și plăcuțe frâna spate și față
- articulații/bucșe pe față
- bujii noi
- baterie nouă
- supapa pcv
- senzori temperatura
- releu motoraș ștergătoare
- revizie generala sistem climă si compresor
- ceva furtune vacuum și sistem răcire (scăpa antigel pe undeva)
-plafon retapițat (boala lor, cunoscătorii știu de ce)
Revizia mereu făcută între 8-10 mii km.
Bun, acum ceva despre mașină; Interiorul este în stare foarte bună, fără rupturi sau zgârieturi. Exteriorul arată bine, fără rugină, doar urme normale de folosință în oraș. Pe dedesubt nu are rugină, nu e îndoită etc. Este o mașină super îngrijită, nu s-a abuzat de ea, a avut mereu revizii la timp și piese înlocuite când a fost cazul, deci nu-s genul cu tricou mulat și sabie.
Ah, era să uit esențialul la orice mașină: consumă 10-11 oraș și vreo 7 afară, deci cine vine de pe diesel să mă ierte.
E o mașină aproape clasică care se adresează celor care au nevoie de spațiu, versatilitate (la nevoie se doarme chiar bine în portbagaj cu bancheta rabatată) și confort. Nu e luxoasă sau ceva, dar are elemente premium și se simte ca o mașină țapănă, bine închegată. Ținută foarte faină la drum, se așează bine. Ah...și antifonarea bate la fund multe mașini noi, se poate vorbi în șoaptă la 100km/h.
Prețul nu reflectă standardul de piață neapărat, ci mentenanța și îngrijirea mașinii de-a lungul timpului. Mașina poate rula pe orice distanță atâta vreme cât are combustibil în rezervor.
Ca dezavantaj, e o mașină mare și mai ales lungă. Deci gândiți-vă de două ori înainte, dacă aveți nevoie de ea în oraș, cu toate ca motorul se simte foarte bine și aici- nu aveți probleme cu egr, turbo, intercooler, încălzire etc.
Dacă sunteți suficient de curajoși și nonconformiști încât să cumpărați o mașină de peste 20 ani în 2025, vă aștept cu drag la vizionare și să tot plecați cu ea, ca ocupă loc în garaj și aș aduce alta, sincer.
Principale dotări:
-trapa electrică perfect funcțională
-reglaj lombar 4 direcții, electric pe scaunele față
-scaune reglaj electric, volan piele reglare 4 direcții
-scaune față încălzite
-4 geamuri electrice
-lumini ambientale de fabrică la portiere și picioare
-spații depozitare uși capitonate
-cârlig remorcare cu priză
-climă două zone
-radio-cd -casetofon original funcțional perfect
-cd-room pentru navigație
-priză 12v portbagaj, rulou portbagaj cu plasă verticală inclusă, perfect funcționale
Mai sunt și altele pe care le omit acum, nu e genul de anunț "are 4 roți, volan 3 spițe, servodirecție, cotieră și pedală de frână, etc"
Ce s-a schimbat în ultimul timp la mașină:
- distribuite kit complet Conti+pompa apa etc
- discuri și plăcuțe frâna spate și față
- articulații/bucșe pe față
- bujii noi
- baterie nouă
- supapa pcv
- senzori temperatura
- releu motoraș ștergătoare
- revizie generala sistem climă si compresor
- ceva furtune vacuum și sistem răcire (scăpa antigel pe undeva)
-plafon retapițat (boala lor, cunoscătorii știu de ce)
Revizia mereu făcută între 8-10 mii km.
Bun, acum ceva despre mașină; Interiorul este în stare foarte bună, fără rupturi sau zgârieturi. Exteriorul arată bine, fără rugină, doar urme normale de folosință în oraș. Pe dedesubt nu are rugină, nu e îndoită etc. Este o mașină super îngrijită, nu s-a abuzat de ea, a avut mereu revizii la timp și piese înlocuite când a fost cazul, deci nu-s genul cu tricou mulat și sabie.
Ah, era să uit esențialul la orice mașină: consumă 10-11 oraș și vreo 7 afară, deci cine vine de pe diesel să mă ierte.
E o mașină aproape clasică care se adresează celor care au nevoie de spațiu, versatilitate (la nevoie se doarme chiar bine în portbagaj cu bancheta rabatată) și confort. Nu e luxoasă sau ceva, dar are elemente premium și se simte ca o mașină țapănă, bine închegată. Ținută foarte faină la drum, se așează bine. Ah...și antifonarea bate la fund multe mașini noi, se poate vorbi în șoaptă la 100km/h.
Prețul nu reflectă standardul de piață neapărat, ci mentenanța și îngrijirea mașinii de-a lungul timpului. Mașina poate rula pe orice distanță atâta vreme cât are combustibil în rezervor.
Ca dezavantaj, e o mașină mare și mai ales lungă. Deci gândiți-vă de două ori înainte, dacă aveți nevoie de ea în oraș, cu toate ca motorul se simte foarte bine și aici- nu aveți probleme cu egr, turbo, intercooler, încălzire etc.
Dacă sunteți suficient de curajoși și nonconformiști încât să cumpărați o mașină de peste 20 ani în 2025, vă aștept cu drag la vizionare și să tot plecați cu ea, ca ocupă loc în garaj și aș aduce alta, sincer.
ID: 266208710
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx