Postat 01 decembrie 2025
Audi A3 8PA SportBack cu Panoramic 2005 1.6MPI + GPL + CUTIE AUTOMATĂ
3 600 €
Persoana fizica
Serie sasiu (VIN): WAUZZZ8P95A167345
Model: A3
Capacitate motor: 1 595 cm³
Putere: 102 CP
Combustibil: GPL
Caroserie: Hatchback
Rulaj: 290 000 km
Culoare: Albastru
An de fabricatie: 2005
Numar de usi: 5
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Automata
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Din cauza faptului că soția m-a păcălit și nu vrea să-și mai ia permisul de conducere, îi pun mașina la vânzare (după ce i-am pregătit-o, bineînțeles…)
Așadar, avem:
Una bucată Audi A3 8PA Sportback, fabricat în 05/2005, cu motor 1.6MPI (cod motor BGU, unul dintre cele fiabile).
Cutie automată TIPTRONIC 09G AISIN (predecesorul lui DSG, schimbă destul de frumos).
Instalație GPL Tomasetto, omologată, montată anul trecut în noiembrie (~300km cu 160 lei în aglomerația din București). Butelia în locul roții de rezervă, iar roata de rezervă este slim, în portbagaj.
Din punct de vedere al dotărilor, consider că stă binișor: dublu climatronic, încălzire în scaunele față, oglinzi încălzite, cu reglaj electric, geamuri electrice față-spate (butoane noi), pilot automat, volan sport, din piele, cu comenzi, nucă schimbător din piele perforată (model nou), plafonieră cu lumini ambientale și lumini de citire, computer de bord mare, plafon panoramic perfect funcțional, senzori de parcare spate, cotieră, suport pahar, ornamente aluminiu pedale, folie geamuri omologată (inclusiv pe geamurile față, Air Blue 80).
Despre întreținere, s-au schimbat ambele planetare (SKF, noi), cablajul interior din cutia de viteze (inclusiv senzorul de temperatură, Output Speed Sensor și un solenoid pentru treptele 3, 5 și R), uleiul din cutia de viteze + filtru (s-a făcut și “spălătură”, intră cam 4 litri la schimb și am schimbat 10 litri în total). Am făcut și revizia motorului cu filtre Mahle și ulei 10w40 Liqui Moly cu MOS2. Înlocuit termoflot, vas expansiune și antigel (inclusiv spălat instalația).
Ca defecte:
- aripa dreapta față este ușor șifonată;
- aripa stânga față este ruptă în partea de jos (pragul nu are rugină);
- bara față are prinderea ruptă în partea dreaptă (ofer bară la culoare în prețul mașinii, inclusiv grila dreapta care este lipsă în poză).
Pe viitor, de făcut:
- distribuția ar trebui făcută în aprox. 10 mii km (urma să o fac eu în primăvară);
- o bieletă anti-ruliu pe dreapta față;
- bujii (le am, dar n-am mai apucat să le înlocuiesc).
RCA expirat, ITP valabil până în noiembrie 2026.
Este echipată cu jante aliaj pe 17” cu anvelope Continental de vară (foarte bune) și vine și cu un set de jante de tablă + capace originale cu anvelope all-season (M+S, două bune, două slabe), dar și cu covorașe cauciuc dedicate + cele originale din material gri.
Mașina se poate vedea în Pantelimon, Ilfov. Prețul este ușor negociabil la fața locului. Nu veniți cu așteptări de mașină nouă (are 20 de ani), dar nu este nici cazan. Consider că este o specificație destul de rară, în primul rând din punct de vedere al motorului + cutia automată (nu mai spun de panoramic și restul de dotări).
Nu sunt disperat să o vând, nu cere de mâncare, însă stă degeaba în curte, acesta fiind și motivul vânzării.
Așadar, avem:
Una bucată Audi A3 8PA Sportback, fabricat în 05/2005, cu motor 1.6MPI (cod motor BGU, unul dintre cele fiabile).
Cutie automată TIPTRONIC 09G AISIN (predecesorul lui DSG, schimbă destul de frumos).
Instalație GPL Tomasetto, omologată, montată anul trecut în noiembrie (~300km cu 160 lei în aglomerația din București). Butelia în locul roții de rezervă, iar roata de rezervă este slim, în portbagaj.
Din punct de vedere al dotărilor, consider că stă binișor: dublu climatronic, încălzire în scaunele față, oglinzi încălzite, cu reglaj electric, geamuri electrice față-spate (butoane noi), pilot automat, volan sport, din piele, cu comenzi, nucă schimbător din piele perforată (model nou), plafonieră cu lumini ambientale și lumini de citire, computer de bord mare, plafon panoramic perfect funcțional, senzori de parcare spate, cotieră, suport pahar, ornamente aluminiu pedale, folie geamuri omologată (inclusiv pe geamurile față, Air Blue 80).
Despre întreținere, s-au schimbat ambele planetare (SKF, noi), cablajul interior din cutia de viteze (inclusiv senzorul de temperatură, Output Speed Sensor și un solenoid pentru treptele 3, 5 și R), uleiul din cutia de viteze + filtru (s-a făcut și “spălătură”, intră cam 4 litri la schimb și am schimbat 10 litri în total). Am făcut și revizia motorului cu filtre Mahle și ulei 10w40 Liqui Moly cu MOS2. Înlocuit termoflot, vas expansiune și antigel (inclusiv spălat instalația).
Ca defecte:
- aripa dreapta față este ușor șifonată;
- aripa stânga față este ruptă în partea de jos (pragul nu are rugină);
- bara față are prinderea ruptă în partea dreaptă (ofer bară la culoare în prețul mașinii, inclusiv grila dreapta care este lipsă în poză).
Pe viitor, de făcut:
- distribuția ar trebui făcută în aprox. 10 mii km (urma să o fac eu în primăvară);
- o bieletă anti-ruliu pe dreapta față;
- bujii (le am, dar n-am mai apucat să le înlocuiesc).
RCA expirat, ITP valabil până în noiembrie 2026.
Este echipată cu jante aliaj pe 17” cu anvelope Continental de vară (foarte bune) și vine și cu un set de jante de tablă + capace originale cu anvelope all-season (M+S, două bune, două slabe), dar și cu covorașe cauciuc dedicate + cele originale din material gri.
Mașina se poate vedea în Pantelimon, Ilfov. Prețul este ușor negociabil la fața locului. Nu veniți cu așteptări de mașină nouă (are 20 de ani), dar nu este nici cazan. Consider că este o specificație destul de rară, în primul rând din punct de vedere al motorului + cutia automată (nu mai spun de panoramic și restul de dotări).
Nu sunt disperat să o vând, nu cere de mâncare, însă stă degeaba în curte, acesta fiind și motivul vânzării.
ID: 296461087
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx