Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Audi A1 intretinut+ piese 550E incluse
Audi A1 intretinut+ piese 550E incluse
Audi A1 intretinut+ piese 550E incluse
Audi A1 intretinut+ piese 550E incluse
Audi A1 intretinut+ piese 550E incluse
Audi A1 intretinut+ piese 550E incluse
Audi A1 intretinut+ piese 550E incluse
Audi A1 intretinut+ piese 550E incluse
Postat 12 noiembrie 2025

Audi A1 intretinut+ piese 550E incluse

5 500 €

PromoveazăReactualizează

Persoana fizica

Model: A1

Capacitate motor: 1 595 cm³

Putere: 130 CP

Combustibil: Diesel

Caroserie: Hatchback

Rulaj: 150 400 km

An de fabricatie: 2012

Numar de usi: 3

Stare: Utilizat

Cutie de viteze: Manuala

Volan: Partea stanga

Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat

Descriere

* Pretul masinii include piese de peste 550 euro pt o revizie ampla (distributie, discuri, placute, filtre etc- VEZI ULTIMA POZA)!

Rog cititi anuntul cu atentie, incerc o descriere detaliata pt a evita intrebarile/ deranjul inutil!

Sunt al 2-lea proprietar (primul a cumparat-o de la Porsche Bucuresti in 05.2012), eu am cumparat masina in 2019 la 100k km, si am facut ~ 50k km!
Acum are 150.400 Km!

* Audi A1, 1.6 tdi Cayb (90 cp fabrica, insa este resoftat, ~135 cp- asa am cumparat-o de la primul proprietar),
Euro 5!
Cea mai frumoasa generatie de A1, iar in combinatia aceasta de culori este cu adevarat deosebit (fara a fi deloc subiectiv!) Culoarea este superba, metalizata/ perlata, se vede foarte frumos in realitate.

* Are 5 trepte, cutie f buna, elastica, in oras poate rula mare parte in treapta 2-a fara a fi deranjant sau supraturat motorul (pana la 40-50 km/h poate rula cu 2700-2800 rpm) ceea ce reduce uzura ambreajului, mersul subturat!
* Masina are volanta cu masa simpla- fiabilitate maxima!
* Masina trage FOARTE bine, mai ales din treapta 3-a, in primele 2 trepte fiind optimizata pt mersul in oras "bara la bara". Este si foarte plantata pe autostrada, are reprize foarte bune, depasirile se fac foarte lejer!
Are consum mic (5.9l consum mediu in ultimii 2400 km facuti cu viteza medie de 23km/h), iar daca vreti sa mergeti strict la consum, in extraurban cu treapta 4-a la 90 km/h consuma ~3l! Motor foarte ok!
* Masina a fost intretinuta de mine OBSESIV, multe piese schimbate preventiv/inutil fara a fi avut defapt probleme!
Am folosit piese de calitate, uleiul/ filtrele schimbate la 10k km cel tarziu, in general cu ulei Valvoline, Ravenol, Total, si filtre Mann, Mahle, Ufi
In cei 50k km de cand am masina am facut 6 schimburi de ulei!
- Acum 3 ani am schimbat preventiv bateria cu Exide AGM start-stop, cea originala Audi era tot Exide, inca pornea perfect!
- Acum 2 ani am schimbat preventiv bujiile (Beru- identice cu originalele). Am si bujiile originale!
- Acum ~2-3 ani am demontat si curatat preventiv si admisia +clapeta EGR (dar erau curate- eu oricum n-am mers subturat cu masina)
- Acum 1-2 ani am schimbat CLAPETA EGR (Valeo- identica cu originala) apoi si DEBITMETRU aer tot Valeo.. niciuna dintre aceste piese n-au dat vreodata eroare- au fost schimbate preventiv (am si piesele originale perfect functionale)
- Anul trecut am schimbat amortizoarele fata (Sachs) si spate (Bilstein)+flanse/ rulmenti.
- Acum ~500 km am schimbat basculele complete cu pivoti (Monroe)- n-am apucat sa mai fac si geometria, si trage putin dreapta (am si basculele originale in stare buna).
* Aveam in plan sa fac o revizie generala a masinii pt a o mai tine inca ani buni fara stres, (insa fiind masina cu 2 usi si avand un copil de 6 ani mi-am dat seama ca nu era fezabil si am renuntat la idee) ...pe langa basculele recent schimbate, urma sa schimb si distributia. Totodata urma sa schimb si capacul motor deoarece s-a constatat ca actualul capac(original) nu mai este etans pe la gatul de umplere cu ulei (nu-i ceva grav). Cum schimbarea capacului motor implica si scoaterea injectoarelor, urma ca si acestea sa fie sterse/curatate si sa primeasca noi oringuri si "saibe de foc" etc, totodata si rampa retur injectoare- furtunasele ce alimenteaza injectoarele cu motorina+ un nou filtru motorina- daca tot umblam la sistemul de alimentare/injectie voiam ca totul sa fie nou!
Eu nu vreau sa mai investesc acum in aceasta masina pt ca mi-am achizitionat auto nou!
* Si cum cine cumpara auto SH oricum face o revizie generala pt a sti ce monteaza/ schimba pe masina (distributie, discuri etc), OFER IN PRET TOATE PIESELE CE URMAU A FI SCHIMBATE pt a va pune masina la punct! (Pt toate acestea am facturi si au fost achizitionate de mine la cele mai bune preturi/ oferte!)
- kit complet distributie Continental;
- capac motor Febi Bilstein;
- set complet oringuri Elring;
- rampa retur/ furtunase alimentare Gates;
- discuri fata Brembo striate/ sport;
- placute fata TRW rosii/ performanta;
- filtru motorina Mahle;
- filtru aer Bosch;
- fitru habitaclu carbon Sofima;
- spray spuma curatare/ intretinere filtru de particule (Doar aceste piese m-au costat ~550 euro/ 2800 lei)
DEFECTE:
- Pe partea de caroserie/ tinichigerie, privita de aproape se observa ceva zgarieturi/ defecte. Daca doriti puteti sa-i faceti un detailing exterior profesional (polish si tratament vopsea), pt remedierea imperfectiunilor, pt luciu si protectia vopselei/ lacului- ce e drept nu e prea ieftin (1000-1500lei), dar rezultatele vor fi remarcabile (eu nu i-am facut niciodata detaling/polish).
Cat a fost la primul proprietar a avut Casco si in urma verificarii initiale a masinii s-a constatat ca a avut elemente atinse ce au fost revopsite pe casco (capota, bara spate, bara fata), iar apoi s-au adaugat zgarieturile facute cat a fost a mea, dar eu neavand Casco si deci neputandu-le remedia astfel, au fost doar retusate punctual de mine.
PS: Masina nu este pt pretentiosi sau cei care la aprox 5000 euro vor sa gaseasca o masina SH, care sa aiba si km putini, sa fie si marca premium, si care sa fie si impecabila.. (exista trotinete sau chiar biciclete mai scumpe de 5k euro..) ..vorbim totusi de o masina functionala si servisata cu grija, Audi, mai departe tine de dvs cat doriti sa mai investiti in ea, mai ales in estetica ei..
* Masina poate parcurge si acum orice distanta fara probleme, dar pusa la punct si cu revizia ampla facuta (distributie, discuri, placute etc), aceasta masina va va servi inca multi ani in cel mai placut si economic mod! Pe langa asta, mentenanta acestei masini (uleiul, filtrele) este ieftina, precum si piesele sunt destul de ieftine si se gasesc foarte usor (inclusiv SH la dezmembrari -elemente de caroserie chiar pe culoare etc)+ mecanici peste tot care stiu sa lucreze usor pe gama VAG.
DOTARI:
* Scaune incalzite
* Comenzi pe volan
* Airbaguri frontale, laterale si cortina (cu posibilitatea dezactivarii airbagului frontal al pasagerului)
* Medianav
* Computer de bord
* Abs+ Esp
* Aer conditionat
* Geamurile actionate de la distanta (urca/ coboara actionate din cheie)
* Lumini full led (inclusiv in interior)& va dau si becurile originale
* 2 Chei
* Covorase vara+ iarna
* Roata de rezerva temporara/ slim
* Scut motor din otel si cu decupaj in zona busonului de scurgere a uleiului, pt a nu mai fi necesara demontarea scutului la revizii (scutul original era din plastic)
* Masina are anvelope allseason Vredestein fabricate/montate la sfarsitul anului 2023 (de top in teste comparative) in stare buna!
* Uleiul+filtru ulei schimbate acum ~2000 km!
* ITP ul valabil pana vara viitoare!
V-am spus si calitatile masinii dar si ce aveti de remediat.. nu-s un om fara scrupule si fara Dumnezeu!

* Pentru a nu exista discutii inutile PRETUL ESTE FIX: 5500E
{Doar piesele incluse in pretul masinii valoreaza peste 550E..}

*Masina se poate vinde si fara piese la 5300 E

* Nu sunt interesat de schimburi!
Va multumesc pt intelegere!
ID: 295542588

Contactează vânzătorul

mariatutu61

Pe OLX din august 2024

Activ ieri la 19:03

xxx xxx xxx

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau