Postat 07 mai 2024
2cartiȘ Marketing de Yan Claeyssen, si Cum sa negociezi
20 lei
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Stare: Nou
Livrare cu verificare
Descriere
Carte Marketingul prin e-mail - de Yan Claeyssen
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vanzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta.
Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitandu-le actorilor din domeniul marketingului direct „traditional“ sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal.
Cuprins:
• Integrarea e-mailului in strategia de marketing direct;
• Strategia de desfasurare a unei actiuni de marketing prin e-mail;
• Cuvintele care vand ;
• Obtinerea si segmentarea fisierelor de e-mail;
• Un caz tipic: jocurile-concurs;
• Analizarea si segmentarea adreselor;
• Crearea si realizarea mesajelor eficace;
• Marketingul viral activ;
Stare f buna .Pret 14 lei . Tel 07********78
2- carte Cum sa negociezi, de Kate Keenan
editura Rentrop & Straton
20 lei ambele
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vanzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta.
Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitandu-le actorilor din domeniul marketingului direct „traditional“ sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal.
Cuprins:
• Integrarea e-mailului in strategia de marketing direct;
• Strategia de desfasurare a unei actiuni de marketing prin e-mail;
• Cuvintele care vand ;
• Obtinerea si segmentarea fisierelor de e-mail;
• Un caz tipic: jocurile-concurs;
• Analizarea si segmentarea adreselor;
• Crearea si realizarea mesajelor eficace;
• Marketingul viral activ;
Stare f buna .Pret 14 lei . Tel 07********78
2- carte Cum sa negociezi, de Kate Keenan
editura Rentrop & Straton
20 lei ambele
ID: 194564312
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx