Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Personal administrativ - secretariat
  4. Asistent manager si secretariat
  5. Asistent manager si secretariat - Satu Mare
  6. Asistent manager si secretariat - Satu Mare
Postat 29 aprilie 2024

Genezis Trade angajează asistent manager/secretară

Localizare

Satu Mare

Tip job

Full time

CUI / CIF: chemicalimpex@genezispartner.ro

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Descriere

Cerințe:

- Cunoștințe operare PC (Windows, Word, Excel, PP);

- Abilități foarte bune de comunicare și discernământ, integritate, responsabilitate;

- Limba română și maghiară scris / vorbit obligatoriu,

- Limba engleză prezintă avantaj;

-Studii superioare;

- Permis de conducere categoria B prezintă avantaj ;

- Cunoștințe contabile și logistice prezintă avantaj;

Aptitudini și abilități:

• Capacitate de comunicare interactiva deosebita;

• Lucrul cu documentele specifice ( servicii, contracte etc.);

• Capacitatea de organizare eficienta a activitatii si de respectare a instructiunilor scrise si verbale;

• Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp

• Capacitate de a respecta termene limită;

• Meticulozitate, responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;

• Sprijina directorul in incheierea de contracte, verifica editarea, forma si fondul drafturilor de contract;

• Tine evidenta contractelor;

• Buna concentrare si rezistenta la schimbari de situatii privind comunicarea in parteneriate,

• Indeplineste task-urile atribuite de catre director (organizare documente, scanari, copii xerox, verificari de forma, etc);

• Isi organizeaza munca eficient pentru rezolvarea diverselor situatii aparute;

• Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel, Outlook, PP;

• Experienta pe o pozitie similara, prezinta avantaj;

• Mentinerea unei atmosfere colegiale in relatiile de munca;

• Volum suficient de cunostinte teoretice si practice;

• Receptivitate la solicitarile profesionale (capacitate de mobilizare personala pentru finalizarea intr-un timp cat mai operativ a sarcinilor ce-i revin), preluare/redirectionare apeluri telefonice si mail-uri;

• Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice;

• Redactarea minutelor sedintelor;

• Preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea documentelor;

• Abilitati de coordonare, planificare si organizare;

• Flexibilitate in gandire;

• Atenție la detalii;

• Spirit de echipă;

• Simțul răspunderii;

• Rezistență la stres;

Pentru a aplica la acest post și pentru alte detalii, trimiteți e-mail care să cuprindă CV-ul și scrisoarea de intenție pe adresa de e-mail mai jos menționat:

Aplica

Localitate

Satu Mare,

Satu Mare

Satu Mare
ID: 268868211

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau