- Pagina principală
- Locuri de munca
- Personal administrativ - secretariat
- Asistent manager si secretariat
- Asistent manager si secretariat - Constanta
- Asistent manager si secretariat - Constanta
Asistenta Manager - Firma Alimentatie publica
Salariu
3 000 - 4 500 lei
Localizare
Constanta
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
CANDIDATUL IDEAL:
Capacitate de coordonare si verificare diverse activitati (economice, productie, logistica,administrative).
Cunostinte foarte bune contabilitate primara
Min 1 an - experienta pe un post similar
Aptitudini organizatorice
Adaptare si rezistenta de lucru in conditii de stres si sub presiunea timpului
Abilitati de lucru pe calculator - MS Office
Bune abilitati de comunicare si relationare
Capacitate de a gestiona in paralel diferite sarcini
Atentie distributiva
Atentie la detalii
Permis Conducere Cat B.
Descriere postului :
· activitati de secretariat
· operare pc (MsOffice ,word ,excel)
· Pregatire Documente pentru Contabilitate si agenda plati , agenda parc auto (itp,asigurari,rovignete)
· rapoarte furnizori , stoc bar, retetare
· arhiva s.c. , arhiva inventar si garantii
· centralizare datelor si actelor cu firmele de contabilitate si resurse umane .
· Intocmirea, verificarea si trimiterea corespondentei atat catre partenerii (mailuri,etc)
· Activitati de protocol
· Relatii de serviciu cu toate departamentele, birourile si alte entitati functionale;
· Colecteaza date de la echipele din teren intocmeste rapoarte de activitate, atat cantitative cat si calitative si informeaza managerul cu privire la situatiile identificate in derularea activitatii ,
· Relatii cu persoane juridice si persoane fizice care au tangenta cu sfera sa de activitate.
· Emiterea de facturi, chitante, Bonuri de transfer, deconturi cash/card, bonuri pentru casa, foi de parcurs, dispozitii de plata/incasare, pontaje lunare, cereri de concediu / invoiri /demisii, procese verbale,file.
· Crearea si actualizarea unei baze de date a clientilor ,furnizori si colabotarori cu istoricul lor: nume, telefon, adresa, etc.
· Este numita persoana de contact pentru furnizori
· Expediaza documente (e-mail,fax,curier).
· Intocmirea cardurilor de fidelitate,sau promotiilor pentru clienti.
· Rezolva probleme administrative:este numita sa se ocupe de transmiterea contractele de munca, carti de munca, angajatilor de la punctul de lucru catre firmele abilitate R.U.
· Este delegata sa cumpere consumabile pentru birou: toner imprimanta, dosare, pixuri, hartie,produse protocol (sau intocmeste necesarele)etc.
Program
Varianta 1 : Luni-Vineri 9:00-18:00 (include pauze)
Varianta 2 : Luni-Vineri 9:00-17:00 Sambata 9:00-12:00 (include pauze)
Angajarile se fac doar in baza unui contract de munca inregistrat la Inspectoratul Teritorial de Munca!!
Nu se asigura transport!
Pentru interviu va rugam sa transmiteti prin mesaj olx sau whatsapp (07********87 ) următoarele detalii:
- Nume și Prenume
- Vârstă
- Număr de telefon
- Orașul și zona în care locuiți
- Experiența profesională ( ultimele 3 locuri de muncă, funcția și perioada lucrată)
- O fotografie recentă. ( Va rugam decenta si Preferabil in picioare )
- Postul pentru care aplicati
-Varianta de program dorita
sau CV-urile (sa contina toate detaliile cerute mai sus) doar in format digital (.doc, .pdf), împreună cu poza dumneavoastră
*Vă rugăm să menționați dacă mai aveți un alt loc de muncă sau facultate în curs!
Preferabil sa le transmiteti de Luni până Vineri, doar între orele 10:00-17:00
Localitate
Constanta,
Constanta
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?