Localizare
Arad
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Candidatul Ideal
Notiuni de contabilitate primara referitoare la principalele documente aferente unui proces de vanzare (facturi, chitante, avize de expeditie, procese verbale etc);
Experiență în lucrul cu numerarul;
Atenție distributivă;
Minim studii medii;
Experienta similara intr-un sistem de facturare.
Descrierea jobului
Primeşte şi prelucrează comenzi;
Facturează produsele ce urmeaza a fi livrate clientilor;
Monitorizeaza comenzile in toate stadiile, pana la primirea marfurilor de catre client;
Consiliaza clientul in elaborarea comenzii prin furnizarea de informatii privind caracteristicile produselor si a intrebuintarii acestora;
Asigura interfata cu clientii;
Verifica soldurile clientilor;
Incaseaza facturi, gestioneaza instrumentele de plata;
Efectueaza inventarierea bunurilor din gestiunea sa, conform procedurilor interne.
Ce oferim:
Tichete de masa;
Contract de munca pe durata nedeterminata;
Tichete cadou oferite salariatilor, in conditiile legii;
Ceai si cafea in pauzele de masa;
Reduceri/discount-uri pentru angajați la achizitionarea de produse din cadrul firmei;
Traininguri / formări profesionale.
Localitate
Arad,
Arad
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?