- Pagina principală
- Locuri de munca
- Call center - Suport clienti
- Romana
- Romana - Bucuresti - Ilfov
- Romana - Chiajna
Localizare
Chiajna
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Candidatul Ideal
Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare; Atitudine orientata catre client; Abilitati de vanzare si negociere; Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva; Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL); Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.
Descrierea jobului
Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale; Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online; Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur; Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor; Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent; Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor; Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii pentru informarea corecta a clientilor (platforme curierat, platforma gestionare relatii client, sistem de gestiune-WMS).
Localitate
Chiajna,
Bucuresti - Ilfov
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?