Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Servicii
  3. Servicii Auto - Transport
  4. Servicii Auto
  5. Servicii Auto - Bucuresti - Ilfov
  6. Servicii Auto - Bucuresti
  7. Servicii Auto - Sectorul 4
Reparatii AdBlue - Senzor NoX - modul Ad Blue - Adapare dupa inlocuire
Reparatii AdBlue - Senzor NoX - modul Ad Blue - Adapare dupa inlocuire
Reparatii AdBlue - Senzor NoX - modul Ad Blue - Adapare dupa inlocuire
Reparatii AdBlue - Senzor NoX - modul Ad Blue - Adapare dupa inlocuire
Reparatii AdBlue - Senzor NoX - modul Ad Blue - Adapare dupa inlocuire
Reparatii AdBlue - Senzor NoX - modul Ad Blue - Adapare dupa inlocuire
Reparatii AdBlue - Senzor NoX - modul Ad Blue - Adapare dupa inlocuire
Reparatii AdBlue - Senzor NoX - modul Ad Blue - Adapare dupa inlocuire
Postat 21 mai 2024

Reparatii AdBlue - Senzor NoX - modul Ad Blue - Adapare dupa inlocuire

200 lei

PromoveazăReactualizează
  • Persoana fizica

  • Tipuri de servicii: Diagnoza

  • Experienta: Mai mult de 10 ani

  • Ore de deschidere: În fiecare zi 24/7

Descriere

Oferim servicii de :

+ Diagnoza AdBlue
+ Reparatii Adblue
+ Adaptare dupa inlocuire ( pompa, modul injector , senzor Nox)
+ Resetare sistem dupa erori pe Adblue
+ Alimentare si resetare/adaptare sistem gol
+ Adaptare piese din dezmembrari
+ ETC

Motoarele diesel, comparativ cu motoarele pe benzină, datorită specificului arderii amestecului aer-combustibil, produc emisii mai mari de oxizi de azot și de particule. Acestea sunt emisii poluante cu efect nociv asupra mediului înconjurător și a omului.
Normele de poluare au scopul de a reduce emisiile poluante ale autovehiculelor. În Uniunea Europeană norma de poluare Euro 6 va intra în vigoare de la 1 Ianuarie 2015, pentru noile modele de automobile.
O caracteristică importantă a normei de poluare Euro 6 pentru motoare diesel de automobile este reducerea limitei de NOx de la 0.18 la 0.08 g/km. Pentru a îndeplini această normă motoarele diesel curente de automobile au nevoie de sisteme adiționale de post-tratare a gazelor de evacuare. Momentan sunt identificate două tehnologii care pot fi aplicate motoarelor diesel Euro 6:
- catalizator/filtru de NOx (en: NOx trap)
- sistem de injecție de uree în evacuare (AdBlue)
Prima metodă, catalizatorul de NOx, se aplică în general motoarelor diesel de cilindree mică și medie, cu capacitatea cilindrică mai mică de 2 litri. Mai departe vom discuta despre sistemul de injecție de uree în circuitul de evacuare (AdBlue). Acest sistem se poate utiliza pe orice motor diesel, dar fiind mai costisitor, se pretează mai mult la motoarele cu cilindree mare. De reținut că acestă tehnologie se utilizează deja în industria autovehiculelor de transport.
Procesul de reducere a oxizilor de azot din gazele de evacuare, utilizând o soluție pe bază de uree, se numește reducere catalitică selectivă. Denumirea consacrată a sistemul de injecție de AdBlue este SCR – Selective Catalityc Reduction.

Într-un sistem de injecție de uree (SCR) amoniacul este utilizat pentru reducerea oxizilor de azot (NOx). În stare liberă amoniacul (NH3) este toxic. Din acest motiv se utilizează o soluție pe bază de apă și uree (CO(NH2)2), conținutul de uree fiind de aproximativ 32.5%. Acestă soluție este stabilă din punct de vedere chimic, punctul de îngheț fiind la -11 °C. Denumirea comercială, în Europa, a acestei soluții cu uree este AdBlue.

Ureea CO(NH2)2 se obține prin procedee industriale, prin combinarea bioxidului de carbon (CO2) și a amoniacului (NH3) la temperaturi și presiuni îmalte (150 °C, 50 bari). Substanța rezultată, ureea, este solidă, sub formă de cristale incolore, solubile în apă (H2O).
Sistemul de injecție cu uree este relativ complex și implică costuri adiționale relativ mari. Acest sistem conține un rezervor de uree, sistem de alimentare cu pompă electrică, modul electronic de control (calculator), injector și catalizator. Adițional sistemul mai poate fi prevăzut și cu un senzor de oxizi de azot după catalizator, care măsoară rata de conversie a catalizatorului.

AdBlue® are un rezervor propriu. În funcție de modelul de autovehicul, bușonul pentru umplere se află sub clapeta rezervorului de combustibil, în portbagaj sau în compartimentul motorului.

Consumul de lichid AdBlue® depinde de stilul de condus, de temperatura de operare a sistemului și de cea a mediului.
În medie, se consumă între 1,5 - 2,5 litri de lichid AdBlue® la fiecare 1.000 km (în funcție de model).

Vă recomandăm să completați periodic nivelul de lichid AdBlue®, mai ales înainte de călătoriile lungi, de exemplu atunci când plecați în vacanță. Dacă rezervorul de lichid AdBlue® este gol, motorul nu mai pornește!
ID: 221968425

Contactează vânzătorul

User avatar
Facebook connected icon

PRO DPF Romania

Pe OLX din februarie 2013

Activ pe 07 mai 2024

xxx xxx xxx

Bogolo detailing

Vanzator

Localitate

Despre noi

Descarca aplicatia pentru telefonul tau