Postat 12 mai 2024
Nissan Patrol Y60 M57 biturbo
53 900 €
Persoana fizica
Model: Patrol
Capacitate motor: 2 798 cm³
Putere: 335 CP
Combustibil: Diesel
Caroserie: Off-road
Rulaj: 129 500 km
Culoare: Negru
An de fabricatie: 1995
Numar de usi: 3
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Nissan Patrol Y60 SWB
An fabricatie : 1995
Swap : M57 bloc fonta, turbine 286cp ( Bogdan-Ionut Pascu - Buzau )
Soft : Dragos - CompleteChip
Putere : 335hp si 820Nm
Cutie de viteze : Gs6-53Dz - 7 trepte
Ambreiaj : volanta masa dubla, ambreiaj bidisc Atix
Punti relocate fata/spate ( 12cm + 20cm )
Suspensie : Profender 2.5 triplu bypass cu 26 reglaje pe fiecare turn + rezervor extern ( 12" travel ) +7,5 cm
Bumpstoppere : Profender 2.0
AC perfect functional
Rapoarte : 4.11 in grupuri
Compresor : Arb twin + rezervor aer 4l + blocanti fata/spate
Rezervor combustibil custom, pastrat tot la locul lui ( nu in portbagaj )
Troliu : 13000 lbs cu plasma
Jante aluminiu beadlock pe 16" foarte usoare
Anvelope JourneyClaw Xtr 37"
Sistem de franare TerrainTamer cu discuri ventilate fata/spate
Bare custom fata/spate
Serigrafie custom : ceasurile de bord, de boost turbo si clinometru
Volan G63 Amg
Scaune F32 coupe, rabatabile
Faruri Thomas Performance Uk cu Bluetooth (RGBV )
Vopsita integral : negru
Folie protectie : PPF Platinium selfhealing + hidrofobic 190 microni
Insonorizant : Stp Premium Gold (Vibro/Fono/Termo)
La masina s-a lucrat aprox 2 ani !
Swap-ul ( motor + cutie ), relocalrea puntilor fata/spate, tinichigeria, si tot ce tine de partea de suspensie, s-a realizat la Bogdan-Ionut Pascu, la Buzau. In lista am trecut doar ce am considerat esential, mai exista foarte multe aspecte nementionate, pe care le voi discuta in privat doar cu cei cu adevarat interesati !
An fabricatie : 1995
Swap : M57 bloc fonta, turbine 286cp ( Bogdan-Ionut Pascu - Buzau )
Soft : Dragos - CompleteChip
Putere : 335hp si 820Nm
Cutie de viteze : Gs6-53Dz - 7 trepte
Ambreiaj : volanta masa dubla, ambreiaj bidisc Atix
Punti relocate fata/spate ( 12cm + 20cm )
Suspensie : Profender 2.5 triplu bypass cu 26 reglaje pe fiecare turn + rezervor extern ( 12" travel ) +7,5 cm
Bumpstoppere : Profender 2.0
AC perfect functional
Rapoarte : 4.11 in grupuri
Compresor : Arb twin + rezervor aer 4l + blocanti fata/spate
Rezervor combustibil custom, pastrat tot la locul lui ( nu in portbagaj )
Troliu : 13000 lbs cu plasma
Jante aluminiu beadlock pe 16" foarte usoare
Anvelope JourneyClaw Xtr 37"
Sistem de franare TerrainTamer cu discuri ventilate fata/spate
Bare custom fata/spate
Serigrafie custom : ceasurile de bord, de boost turbo si clinometru
Volan G63 Amg
Scaune F32 coupe, rabatabile
Faruri Thomas Performance Uk cu Bluetooth (RGBV )
Vopsita integral : negru
Folie protectie : PPF Platinium selfhealing + hidrofobic 190 microni
Insonorizant : Stp Premium Gold (Vibro/Fono/Termo)
La masina s-a lucrat aprox 2 ani !
Swap-ul ( motor + cutie ), relocalrea puntilor fata/spate, tinichigeria, si tot ce tine de partea de suspensie, s-a realizat la Bogdan-Ionut Pascu, la Buzau. In lista am trecut doar ce am considerat esential, mai exista foarte multe aspecte nementionate, pe care le voi discuta in privat doar cu cei cu adevarat interesati !
ID: 264373628
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx